سامسونگ Galaxy S24 – هوش مصنوعی در دستان شماست

aframart
23 مرداد, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

سامسونگ Galaxy S24 – هوش مصنوعی در دستان شماست

خرید سامسونگ Galaxy S24

صنعت تلفن همراه در طول سال‌ها تغییرات قابل توجهی را به خود دیده است، اما همچنین تحت تأثیر فناوری‌های به سرعت تکامل یافته قرار گرفته است.

هوش مصنوعی (AI) یکی از این مشارکت‌کنندگان اصلی است. گوشی‌های هوشمند Galaxy شرکت Samsung در قله گوشی‌های اندروید هستند. مجموعه گوشی‌های Samsung Galaxy S24 اینجاست، و به میزان قابل توجهی با مقدار بزرگی از هوش مصنوعی پر شده است. رقابت برای اولویت در بازار گوشی‌های هوشمند معمولاً به مشخصات سخت‌افزاری مرتبط بوده است، اما بارها نشان داده شده است که مهم آنچه‌ است که می‌توانید با سخت‌افزار انجام دهید. مثل این مدل‌های جدید Galaxy S24 هستند.

 

خرید سامسونگ Galaxy S24

خرید سامسونگ Galaxy S24

 

مانند هر سال، چند نوع مختلف از Galaxy S24 برای انتخاب وجود دارد – S24، S24+ و S24 Ultra، به ترتیب اندازه‌های صفحه نمایش و بسته‌های ویژگی آن‌ها. S24 کوچکترین و ارزان‌ترین با صفحه نمایش 6.2 اینچی، S24+ و S24 Ultra دارای صفحه نمایش 6.7 و 6.8 اینچی هستند به ترتیب. صفحه نمایش مدل های S24+ و S24 Ultra دارای رزولوشن 3120 × 1440 هستند، در حالی که S24 دارای رزولوشن 2340 × 1080 می‌باشد. تمام دستگاه‌ها دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز بوده و با دامنه روشنایی بالاتر تا 2600 نیت همراه است. بدون توجه به دستگاهی که انتخاب می‌کنید، سطح تجربه بصری کاملاً جدیدی در انتظار شماست.

 

خرید سامسونگ Galaxy S24

خرید سامسونگ Galaxy S24

 

سامسونگ یکی از گسترده‌ترین مجموعه‌ای از رنگ‌ها و تمامیت‌ها را که در هر گوشی هوشمند جدید دیده شده است، ارائه می‌دهد. “خرید سامسونگ Galaxy S24”

S24 و S24 Ultra، حدود 6 گزینه رنگی برای انتخاب دارند. به عنوان مثال، S24 و S24+ در رنگ‌های سیاه اُنیکس تا آبی یا بنفش کبالتی و … قابل دسترسی هستند.

بیشتر بخوانید: هنگام خرید ویدئو پرژکتور به چه مواردی باید توجه کرد؟

رنگ‌ها تنها عامل تمایزی بین مدل‌ها نیستند؛ دستگاه‌های S24 Ultra اکنون دارای یک پوسته تیتانیومی هستند. این همچنین به معنای این است که نیازی به مخفی کردن گوشی با کاورها و محافظ‌های ضخیم ندارید. صفحه نمایش S24 Ultra همچنین دارای سطح امنیت اضافی در شکل Corning Gorilla Armor است. مدل‌های دیگر از چهارچوب آلومینیومی Armor و محافظت از صفحه نمایش با شیشه Corning Gorilla Glass Victus 2 استفاده می‌کنند. تمام دستگاه‌ها مطابق با IP68 هستند، بنابراین نیاز زیادی به نگرانی در مورد آب و خاک ندارید – فقط با گوشی‌ها به عمق آب نروید.

 

خرید سامسونگ Galaxy S24

خرید سامسونگ Galaxy S24

 

خرید سامسونگ Galaxy S24ویژگی برجسته این گوشی‌ها، هوش مصنوعی Galaxy است، ویژگی‌ای که به همراه سخت‌افزار کار می‌کند تا نتایج باورنکردنی ایجاد کند، به خصوص در زمینه‌های عکاسی و صدا. جستجو در وب هرگز آسان‌تر نشده است. سامسونگ این ویژگی را Circle to Search می‌نامد، همان کاری که انجام می‌دهد. ویژگی‌های دیگر شامل Live Translate است که به شما امکان مکالمه در زبان‌های مختلف را می‌دهد، و این کار حتی در تماس‌های تلفنی انجام می‌شود.

تصور کنید از این ویژگی برای رزرو و برنامه‌ریزی در سراسر کشورها، به زبان‌های محلی، استفاده کنید. ویژگی‌های دیگر مبتنی بر هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهند که بخش‌های بزرگی از متن را به پیام‌های معنی‌دار و مختصر تبدیل کنید.

 

خرید سامسونگ Galaxy S24

خرید سامسونگ Galaxy S24

 

برای این همه جادویی که اتفاق می‌افتد، گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 برای گوشی Galaxy کار می‌کند، یک هیولای 8 هسته‌ای. S24+ و S24 با پردازنده‌های قدرتمند Exynos 2400 برای گوشی Galaxy کار می‌کنند که 10 هسته دارند. این پردازنده‌ها با 12GB حافظه RAM همراه هستند، در مورد Galaxy S24+ و S24 Ultra. مدل‌های کلاس ورودی S24 بر روی 8GB حافظه RAM کار می‌کنند. عملکرد در گوشی‌های هوشمند معمولاً هزینه‌ای دارد، گرم شدن. خوشبختانه، سری گوشی‌های Samsung Galaxy S24 از یک غشای بخار استفاده می‌کنند که دستگاه را خنک نگه می‌دارد، حتی تحت سنگین‌ترین بارهای کاری.گزینه‌های ذخیره‌سازی در مدل‌ها، گوشی S24 Ultra تا 1TB ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد، و کمترین ظرفیت از 256GB شروع می‌شود. S24 در نسخه‌های 128، 256 و 512GB قابل دسترسی است، در حالی که S24+ فقط در ظرفیت‌های 256 و 512GB قابل دسترسی است.

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.