بازخورد درباره این کالا

پرینترجوهر افشان رنگی سه کاره اپسون مدل L3160

0
از 0 رای

0دیدگاه

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
    فروشگاه افرامارت
    منتخب
    100% رضایت خریداران عملکرد عالی
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    نقد و بررسی

    پرینترجوهر افشان رنگی سه کاره اپسون مدل L3160

    رر

    معرفی اجمالی پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3160
    یکی از شرکت‌های صاحب‌ نام و معتبر در زمینه تولید پرینتر اپسون Epson است. اپسون شرکت ژاپنی فعال در تولید تجهیزات الکترونیکی از زیرمجموعه سیکو SEIKO است. در ادامه این متن قصد داریم به معرفی پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3160 بپردازیم. با این دستگاه تصاویر و اسناد خود را چاپ کنید، کپی بگیرید و اسکن تهیه کنید.

    ویژگی‌های ظاهری
    پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3160 ظاهر صیقلی، مدرن و بسیار زیبایی دارد. ابعاد آن 375 طول در 347 عرض در 179 ارتفاع به میلی‌متر است. همچنین 9/3 کیلوگرم وزن دارد.ش

    اندازه و وزن برای یک دستگاه همه‌کاره، جمع و جور و سبک است. چند دکمۀ مختصر و ساده برای ارسال برخی دستورات و تنظیمات روی جلو بدنه استفاده شده است. حجم مخزن جوهر به راحتی قابل مشاهده است. یک صفحه نمایش با قطر 7/3 سانتی‌متری برای مشاهده تنظیمات در جلو بدنه کار شده است.

    خصوصیات اساسی و کاربری پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3160
    پرینتر اپسون مدل EcoTank L3160 از نوع جوهر افشان است. امکان چاپ، کپی و اسکن را برای کاربر خود فراهم می‌کند. دارای کاتریج رنگی برای چاپ عکس‌ها روی کاغذ گلاسه و اسناد شما در یک سطح کیفی بسیار خوب با سرعت بالا است. اپسون فناوری منحصر به فرد پیزوالکتریک را برای چاپ در اختیار دارد. دارای 180 نازل سیاه و سفید و 59 نازل برای هر رنگ است.

    علاوه بر این، توسط EcoTank L3160 امکان کپی و اسکن نیز برای کاربر فراهم است. همچنین به راحتی و با سرعت بالا می‌توان تانک جوهر را بدون هیچ‌گونه کثیف‌کاری پر کرد. اپسون 82 کاتریج رنگ رایگان در بسته‌بندی به کاربر هدیه داده است. حجم هر قطره جوهر 3 پیکولیتر است. شما می‌توانید از حجم جوهر باقی‌مانده که روی بدنه طراحی شده است مطلع شوید.

    سرعت چاپ‌ سند برای کاغذ A4 تک رنگ 33 عکس مونوکروم در دقیقه ppm و برای چاپ رنگی 15 عدد در دقیقه است. خروج اولین برگ پرینت برای آغاز کار برای مونوکروم 10 ثانیه و برای رنگی 16 ثانیه است. سنسور اسکنر از نوع CIS بوده که کیفیت 1200x 2400 dpi دارد. حداکثر سطح اسکن 216 در 297 میلی‌متر است. سرعت 200dpi: 11 sec حالت سیاه و سفید و 200dpi: 28 sec حالت رنگی است.‌ خروجی در فرمت‌های BMP، JPEG، PICT، TIFF، multi-TIFF، PDF و PNG برای کاربر امکان‌پذیر است.

    سرعت کپی به عوامل مختلفی نظیر تعشداد کپی، یک‌رو یا دورو بودن کپی، تنظیمات کیفی، نوع و اندازه کاغذ و غیره بستگی دارد. به طور معمول 20 نسخه در دقیقه است. کنتراست بین 25 تا 400% قابل تنظیم است. این پرینتر از انواع کاغذ پشتیبانی می‌کند. کاغذ ساده plain paper، Envelopes و کاغذهای گلاسه را شامل می‌شود. پرینتر چند کاره EcoTank L3160 قابلیت چاپ عکس بدون‌ حاشیه Borderless با اندازه 10 در 15 سانتی‌متر را دارد. حداکثر سایز کاغذ 9/215 در 1200 میلی‌متر است.

    از قابلیت‌های ویژه که امروزه برای کاربران متعددی مهم است امکان ارسال دستور از طریق گوشی‌های هوشمند است. به WiFi متصل می‌شود. از جمله خدمات موبایل و کلاد Cloud می‌توان به Epson Connect شامل iPrint، Email Print و Remote Print Driver، Aplle AirPrint‌ فضای ابر گوگل Google Cloud اشاره کرد.

     

    آیا پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3160 برای شما مناسب است؟
    خصوصیات و ویژگی‌های متعدد پرینتر چند کاره EcoTank L3160 آن را برای مصارف خانگی و استودیوهای شخصی متناسب کرده است. قابلیت فکس ندارد که با کارهای اداری نیازمند فکس تناسب ندارد.

    پرینتر جوهر افشان چند کاره اپسون مدل EcoTank L3160 تمام انتظارات را برآورده می‌کند و شما می‌توانید سه دستگاه را در اختیار داشته باشید. عکس‌های خود روی کاغذ‌های گلاسه چاپ کنید. اسناد خود را کپی بزنید و یا از آن‌ها اسکن تهیه کنید. اگر عکاسی از کارهایی است که به آن علاقه‌مند هستید و قصد دارید برخی از تصاویر خود را چاپ کنید قطعاً یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. به راحتی از طریق وای‌فای به دستگاه دستور ارسال کنید و از کار با این مدل اپسون لذت ببرید.

    آیا تا به حال تجربه استفاده از پرینترهای اپسون را داشته‌اید؟ شما برای چه منظوری به دنبال پرینتر هستید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین اگر سوالی دارید، پاسخگوی شما هستیم.

    امتیاز کاربران به:

    پرینترجوهر افشان رنگی سه کاره اپسون مدل L3160 (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0
    دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش