بازخورد درباره این کالا

شارژر همراه بی سیم باسئوس ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت مدل PPXFF10W-19

0
از 0 رای

0دیدگاه

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
    فروشگاه افرامارت
    منتخب
    100% رضایت خریداران عملکرد عالی
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    نقد و بررسی

    شارژر همراه بی سیم باسئوس ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت مدل PPXFF10W-19

    شارژر همراه باسئوس مدل PPXFF10W-01 در ابعاد 91x61x25 میلی متری و وزنی حدود 218 گرم عرضه شده است که به علت بهره مندی از طراحی اصولی و هوشمندانه بسیار سبک است و می توان به راحتی در هر جایی آن را حمل کرد. برای این پاور بانک ساخت باسئوس یک بند نیز در نظر گرفته شده است که به دور دست کاربر قرار میگیرد و در هنگام حمل احتمال افتادن آن را به صفر میرساند که بسیار قابلیت کاربردی ای محسوب می شود و سبب افزایش رضایت کاربران می شود.

    نمایش بیشتر - بستن

    شارژر همراه باسئوس مدل PPXFF10W-01 در ابعاد 91x61x25 میلی متری و وزنی حدود 218 گرم عرضه شده است که به علت بهره مندی از طراحی اصولی و هوشمندانه بسیار سبک است و می توان به راحتی در هر جایی آن را حمل کرد. برای این پاور بانک ساخت باسئوس یک بند نیز در نظر گرفته شده است که به دور دست کاربر قرار میگیرد و در هنگام حمل احتمال افتادن آن را به صفر میرساند که بسیار قابلیت کاربردی ای محسوب می شود و سبب افزایش رضایت کاربران می شود. ظرفیت باتری تعبیه شده برای شارژر همراه مدل PPXFF10W-01 باسئوس 10000 میلی آمپر است که میزان بسیار شگفت انگیزی است و به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی بتواند تا چندین مرتبه وسیله مورد نظر خود را شارژ کند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این پاور بانک بهره مندی از قابلیت شارژ با کابل و بی سیم است که این دستگاه را نسبت به سایر وسایل این چنینی متمایز می کند. این پاوربانک قابلیت شارژ بی سیم 10 واتی دارد و برای شارژ با کابل سرعت بیشتری معادل 18 وات دارد. در قسمت پایینی نیز شاهد یک نشانگر LED هستیم که میزان باتری باقی مانده از آن را به شما نشان می دهد و در کنار آن یک ورودی USB 2.0 قرار دارد و همچنین دو ورودی microUSB و USB تایپ C نیز در این قسمت قرار دارد. برای شارژ بی سیم نیز تنها نیاز است تا گوشی خود را بر روی بدنه این پاوربانک قرار دهید. بهره مندی از قابلیت بی سیم و یا شارژ با کابل یکی از مهمترین ویژگی های پاور بانک باسئوس مدل PPXFF10W-01محسوب می شود که در کنار بهره مندی از کیفیت و وزن بسیار سبک و راحت سبب شده است تا به یکی از برترین تولیدات ساخت این کمپانی فعال در زمینه لوازم جانبی تبدیل شود و طرفداران زیادی داشته باشد.

    امتیاز کاربران به:

    شارژر همراه بی سیم باسئوس ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت مدل PPXFF10W-19 (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0
    دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش

    محصولات مرتبط