بازخورد درباره این کالا

هدست بلوتوث دبلیو کی مدل BS-150

0
از 0 رای

0دیدگاه

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
    فروشگاه افرامارت
    منتخب
    100% رضایت خریداران عملکرد عالی
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    نقد و بررسی

    هدست بلوتوث دبلیو کی مدل BS-150

    هدست بلوتوث «دبلیو کی» (WK) مدل «BS-150» دارای کلیدهای کنترل صدا است. این هدست بلوتوث وزن بسیار کمی دارد و بسیار ساده، مینیمال و مدرن طراحی شده است. BS-150 امکان 3.5 ساعت مکالمه را برای کاربر فراهم می‌کند. پشتیبانی از نسخه‌ی پیشرفته بلوتوث ۴٫۱از دیگر ویژگی‌های این محصول دبیلوکی است و اتصال آن با دستگاه شما تا 10 متر فاصله، امکان‌پذیر است.

    نمایش بیشتر - بستن

    هدست بلوتوث «دبلیو کی» (WK) مدل «BS-150» دارای کلیدهای کنترل صدا است. این هدست بلوتوث وزن بسیار کمی دارد و بسیار ساده، مینیمال و مدرن طراحی شده است. BS-150 امکان 3.5 ساعت مکالمه را برای کاربر فراهم می‌کند. پشتیبانی از نسخه‌ی پیشرفته بلوتوث ۴٫۱از دیگر ویژگی‌های این محصول دبیلوکی است و اتصال آن با دستگاه شما تا 10 متر فاصله، امکان‌پذیر است. باتری این هندزفری نیز از نوع لیتیوم‌پلیمری و با ظرفیت 100 میلی‌آمپر ساعت طراحی شده است. زمان شارژ موردنیاز برای شارژ این باتری 2 ساعت است. سرگوشی BS-150 به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌خوبی در گوش قرار می‌گیرد و نگرانی افتادن آن از گوش نخواهید بود. گفتنی است این هدست با توجه به نگهداری شارژ بالا و مصرف کم برای افرادی که رانندگی‌های طولانی دارند یا مدت زیادی مشغول هستند، مناسب است تا تماس‌های خود را از دست ندهند و با صدایی شفاف با گوشی‌شان مکالمه کنند. .

     

    امتیاز کاربران به:

    هدست بلوتوث دبلیو کی مدل BS-150 (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0
    دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش

    محصولات مرتبط