تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

فقط کالای اصلی
افرامارت اصالت همه کالاهایش را تضمین و همه آنها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند در غیر این صورت حتما برچسب غیر اصل بر روی کالا نصب می شود  از این رو مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای اصل دارای هولوگرام و برچسب معتبر  است و هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است .
فقط گارانتی اصلی
شرکت هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می‌کنند و اسامی آنها درسایت این وزارتخانه ذکر شده باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند، بنابراین گارانتی اینگونه شرکت ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی های بی نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت افرامارت توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت 7 روز ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم افزاری و سخت افزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مسئله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده مربوط است و ارفرامارت هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت.
چگونه مطمئن شوم کالای خریداری شده، کالای اصلی است؟
1. افرامارت صرفا کالاهای اصل و دارای گارانتی های معتبر  را در سایت به فروش می‌رساند. در صورتی که کالایی اصطلاحا فیک و غیر اصل باشد حتما برچسب غیر اصل بر روی آن نصب می شود تا خریدار با اطلاع کامل نسبت به تهیه کالا اقدام نماید
2. کالاهای خریداری شده از ارفرامارت  دارای کارت یا برچسب گارانتی هستند.
3. در صورتیکه کالا یا گارانتی آن اصلی نباشد، شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحت هیچ شرایطی کالا را نصب و گارانتی نمی‌کند، لذا نصب کالا توسط شرکت، تایید کننده اصالت کالا و گارانتی آن می‌باشد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه